Translate

poniedziałek, 26 listopada 2012

Świątecznie

Ona:
ostatnio skupiam się na kartkach, chociaż średnio mi wychodzą. Ale bardzo lubię je robić, mimo że pochłaniają dużą część mojego czasu i energii. Wszystkie te papiery, kwiatki, kolorowe dodatki no i wykrojniki po prostu kocham. Jestem na etapie kart świątecznych które miały pofrunąć do rodziny a trafiły zupełnie gdzie indziej :) Na pierwszym planie ;) zliftowana kartka Onego. Jego Szagowa kartka z postu poniżej jest po prostu prześliczna i najzwyczajniej w świecie Mu pozazdrościłam. Moja nie jest już tak ładna ale też swój urok ma :)

Na drugim planie oszczędna w detalach kartka z cudownym borderem. Border ten dostałam od swojej przyjaciółki z Manchesteru wraz z craftową gazetką i świątecznymi stemplami (choinka powyżej jest jednym z nich wystemplowana). Poleciała wraz z życzeniami do RPA :)

Zaczęłam też już bombkować, ale o tym pewnie będzie w następnym poście.
Dziękuję wszystkim za sympatyczne komentarze i dziękuję Jemu za wsparcie :)

2 komentarze:

  1. a ja nie umiem takich robić ale i dobrze bo za dużo to nie zdrowo :) ładne te kartki, chyba czas już się rozglądać za świątecznymi :) zapraszam do siebie na rozdawajkę jak masz ochotę przygarnąć bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, kartki są urokliwe i śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa