Translate

sobota, 17 marca 2012

Kartkujemy

Ona:
Wiosna obfituje u nas w uroczystości rodzinne, dlatego zapotrzebowanie na kartki gwałtownie wzrosło. Dziś udało mi się wytworzyć dwie sztuki. Pierwsza - urodzinowa dla Taty Onego. Tym razem udało mi się bez pomocy mapki. Oczywiście musiałam, po prostu musiałam, ozdobić ją organzowym kwiatem. Całość utrzymana w tonacji niebiesko-granatowej, myślę że odpowiedniej dla mężczyzny.


Drugiej dziś wytworzonej nie udało mi się sfotografować - było już za ciemno, a ja niestety nie jestem specjalistką od fotek. Niektórzy (i to nie On) nawet stwierdzili, że moje zdjęcia zamieszczane tutaj są fatalne :) no ale nie każdy może być zawodowym fotografikiem. Mam za to zdjęcie kartki dla pewnej młodej damy na pierwsze urodziny.

Mam nadzieję, że ta kolorowa karteczka dojdzie na czas i ucieszy małą jubilatkę :)

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa