Translate

środa, 18 maja 2016

Od(twórcza) niemoc

Z braku weny zainspirowałam się, bardzo, kartkami Emilii. Od jakiegoś czasu podziwiam Jej prace i chciałam zrobić chociaż namiastkę tego co Ona. Idealne do tego celu okazały się papiery Klaudii. Są po prostu boskie :) nie mogłam się na nie napatrzeć i żal było je pociąć. Mam tylko nadzieję, że Klaudia nie poprzestanie na jednej kolekcji. Mam je dzięki właśnie dzięki Emi, która sprowadziła je na wyspy do swojego sklepu. Kartka na każdą okazję, no może oprócz chrzcin i komunii :) Ozdobiłam ją min. własnoręcznie wykonanym kwiatem z pianki i "negatywem" wykrojnika Tima Holtza z malutkim rantem jako, że to jego lewa strona. Moim zdaniem ma to swój urok.






4 komentarze:

  1. jaka śliczna Cabońkowa karteczka :) i wykrojnik jakiego nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Jeśli Cię zainspirowałam w jakiś sposób do stworzenia tej kartki to bardzo się cieszę tymbardziej że jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka cudna, uwielbiam recznie robione kwiaty w Twoim wykonaniu Sa cudne. Jescze nie probowalam zrobic ich z pianki. Emila robi cudne kartki!Chetnie bym jakas zliwtowala. Tez mam nadzieje ze Klaudia nie poprzestanie na tej kolekcji. Pozdrawiam serdecznie i czekam na wiecej inspiracji spod Twojej reki💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa