Translate

środa, 16 października 2013

Czysto i prosto :)

Ona:
korzystając z niespodziewanego nadmiaru czasu spreparowałam kilka karteczek "z cyklu" czysto i prosto. Zmusiły mnie też niejako do tego warunki lokalowe. Mam teraz tak mało miejsca, że zrobienie nawet prostej kartki wymaga prawie ekwilibrystycznych zdolności :) Żyję więc myślą o nowym mieszkaniu z porządnym warsztatem. Ale ponieważ przeprowadzka szykuje się dopiero za kilka miesięcy żeby nie "wypaść z wprawy" trenuję na prostych formach :) Pierwsza kartka, babeczkowa, powstała w związku z wyzwaniem SZAGI. Moja osoba na spotkaniu była, niestety, tylko online ale sercem i duszą towarzyszyłam dziewczynom.
Druga powstała na prośbę mojej przyjaciółki, która chciała obdarować urodzinową kartką koleżankę. Zawsze lubiłam piętrowe kwiatki i podejrzewam, że kartek z motywem w tej technice powstało w świecie sporo ale moim zdaniem są urocze.


No i trzecia, na razie bez okazji, w oparciu o mapkę blogu clean&simple dla wielbicieli gier planszowych ;) Zgłaszam ją na wyzwanie tegoż blogu.
Najpierw mapka:
A teraz kartka:






Pozdrawiam wszystkich odwiedzających nasz blog, dziękuję za pamięć i pozostawione dobre słowo :)





3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa