Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

Poświątecznie

Tak się w tym roku złożyło, że mieliśmy spędzić cudowne święta goszcząc w Cheltenham. Bilety zostały kupione odpowiednio wcześniej, prezenty też :) i już prawie na walizkach byliśmy. Niestety, angina zwaliła mnie z nóg i ze świątecznych wakacji nic nie wyszło. Ale co się odwlecze to nie uciecze i Cheltenham przyjechało do nas :) i to w pierwszy dzień nowego roku! Tak więc Nowy Rok zaczął się bardzo radośnie. Oczywiście nie mogło zabraknąć przy takiej okazji wspólnego scrapowania. Jedni pochłonięci bardziej rękodziełem, drudzy trochę mniej i tym sposobem powstało kilka fajnych drobiazgów.
Świąteczny, turkusowy box z brokatową choinką, którą Radek zmontował przy pomocy wykrojnika Marianne.






Bransoletka, w podobnej tonacji, na gumce, z malutkim, złotym sterem



Przepiękny tag, zrobiony przez Emilię który ozdabia moją tablicę ogłoszeń ;)


Ja też nie leniuchowałam i zrobiłam kartkę na Dzień Babci




Nie zabrakło oczywiście craftowego bałaganu i lekcji fotografii ;)


Życzymy wszystkim w Nowym Roku spełnienia marzeń, nowych wyzwań i ich realizacji oraz dobrego samopoczucia i uśmiechu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa