Translate

niedziela, 23 października 2011

Początek

Od dawna moi znajomi namawiali mnie na założenie bloga. Najpierw byłam przeciwna, ponieważ uważałam, że nie mam za wiele ani do powiedzenia, ani do pokazania. Jednak po głębszym zastanowieniu doszłam do wniosku, że być może nie jest to taki zły pomysł. Jednak żeby nie czuć się osamotniona w tym swoim blogowaniu przyszło mi na myśl, że może to będzie wspólny blog mój i mojego męża.  Mam nadzieję, że uda nam się prowadzić go regularnie a to co tu będziemy zamieszczać znajdzie niewielkie grono obserwatorów.

2 komentarze:

  1. Gratuluję decyzji!
    Życzę, aby to blogowanie dało Wam dużo przyjemności i satysfakcji!
    Trzymam kciuki i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego blogowania Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa