Translate

niedziela, 20 października 2013

Kartka z maszyną do pisania

Ona:
Na blogu http://cardabilities.blogspot.co.uk/ znalazłam mapkę do wyzwania. Ponieważ ostatnio przybyło mi trochę wykrojników bardzo chciałam zrobić kartkę z maszyną do pisania. Wypisałam więc na karteczce wszystko co kojarzy mi się z takim przedsięwzięciem: maszyna do pisania, papier zadrukowany, fragment strony z książki, pióro, długopis, plamy z atramentu, znaczki i stemple oraz "inne takie". W efekcie powstała ta oto kartka, z maszyną do pisania na pierwszym planie ;)



Kartkę tę zgłaszam na wyzwanie cardabilities do poniższej mapki:


3 komentarze:

  1. So pretty. Your card looks like an art collage! Thanks for linking up to Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  2. such a beautiful card, the feather adds a nice touch , thanks for playing along at Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka niezwykle klimatyczna... Umieściłaś na niej moje dwa ulubione elementy: pióro i koronkę :) Podbiłaś nimi moje serce :) Dziękuję za wzięcie udziału w naszym mapkowym wyzwaniu na Cardabilities! Zuza DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa