Translate

wtorek, 30 października 2012

Stare i nowe

Ona:
Zrobiłam pierwszą świąteczną kartkę. Uwielbiam stare obrazki w stylu Sarah Kay czy też Ellen Clapsaddle. Jak tylko zobaczyłam te dziewczynki z pieskiem wiedziałam, że wykorzystam je w bożonarodzeniowej karteczce. Nie ma tu nic wymyślnego bo obrazek jest uroczy sam w sobie.


Gwiazdki zostały nastemplowane :)
A ze "staroci" kartka ślubna, bez wielkich ozdób gdyż papier w róże nie wymaga specjalnych upiększeń.

Zdjęcia jak zwykle do bani ale taki już chyba mój urok ;)
Pozdrawiam wszystkich zwiedzających ciepło i dziękuję za miłe słowa.


4 komentarze:

  1. Gdybym wiedziała, że moja wizyta sprawi, że Wasz blog znów ożyje, przyjechałabym wcześniej :P
    Cudnie znowu widzieć Caboniowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona:
      bo jak mówi "poeta": "jesteś moją muzą, blondyneczką bądź mi niedużą..." ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie retro motywy...

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiasz w dusze mą, klimatyczne i świąteczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa